miercuri, 4 februarie 2009

La Mulţi Ani

La mulţi ani!
Îţi spun, îngerul meu
Şi îţi întind acum,
Prin mâna mea, cadoul tău.

De unde am cules să-ţi fac,
Un brâu din salbe flori,
Ce să-te-ncânte prin parfumul lor,
Oriunde paşii-ţi sunt cu dor.

La Mulţi Ani, strălucitori, porumbiţă,
Cum e soarele ce-a răsărit,
Oglindindu-se în valurile mării,
Ce foşnesc, şi se revarsă la picioarele tale.

Cei mai frumoşi ani,
Ţi-i dăruiesc, ca pe-un buchet,
Ne-ncăpător în mana mea,
De aceea, prin suflet mă-nchin şi ţi-i ofer.

Aş vrea să pot atinge clipa,
Să şterg tot ce ochii ţi-ampăjenjănit,
Cu podul palmei să culeg şi să arunc,
Acele lacrimi calde.

Dar care, de vor curge mai-apoi,
Să fie izvorâte din fântână fericirii,
În oglinda cărei ape, ochii să îţi vadă
Chipul nostru, laolaltă.

Niciun comentariu: