luni, 8 iunie 2009

Visul

Azi noapte-am visat,
O clipă, în care am zburat,
Până sus, la buzele tale,
Şi te-am sărutat.

Camera plină de întuneric s-a luminat,
În colţul din care-mi lipseşti,
Şi primăvara s-a ascuns, sfioasă, ruşinoasă,
După-o geană de lumină, de la felinar.

Azi noapte m-am jucat, prin sala părăsită,
Cu fantomele ce mă-nsoţesc, prin vis,
Iar seara, când ating pragul trecerii spre tine,
Imi cresc aripi, până sus la nori.

În noaptea asta voi acoperi luna cu mâna.
Să nu-mi lumineze câmpul în care simt că eşti.
Şi voi păşi încet, prin lanul plin de rouă,
Să te surprind zâmbind, să te îmbrăţişez.

Vom cuceri o nouă lume, o mare fără ţărm,
Prin care vom pluti, păşind să ne-afundăm prin nisipul cenuşiu,
Şi vom privi departe, cu aceiaşi ochii ce vor zări,
Două trupuri într-o barcă, două inimi vii.

Un comentariu:

LIVIA BATAIOSU spunea...

Am cucerit o noua lume impreuna
Si marea si vazduhul tinandu-ne de mana,
Va trebui sa cucerim pamantul de sub noi,
Sa facem cuib din crengi si frunze moi...
Saruturi sa ascundem printre flori,
Saruturi moi si crude ca frunzele in zori.