miercuri, 7 ianuarie 2009

Suspin şi-o ramură de măslin.

Fraged, ca o ramură de măslin,
Suspin al dragostei,
Primeşte binecuvântarea mea
Şi trece-mi pragul sufletului.

Aici ai să găseşti liniştea
Şi-o împietrită lume ireală,
Doar o briză, singuratecă,
Îţi va aduce parfumul de măslin.

Am să te opresc din zbor,
Te voi culege de pe-o-adiere,
Şi-am să te feresc la pieptul meu,
De rafalele de vorbe rele.

Suspin, adânc cuprins de fericire,
Priveşte-ţi frumuseţea-ntâmplătoare,
Şi-ai să înţelegi de ce mă lupt,
Să te ascund în al sufletului trup.

Şi n-am să te mai las să pleci,
Cuprins de dorul călător,
Altă livadă de măslini, n-ai mai simţi,
Ca pe-al meu adânc sărut.

Şi n-am să te mai las să plângi,
Ascuns prin vre-o scorbură a firii,
Te voi îmbrăţisa, ca pe-un buchet,
De ramuri de măslin, ce vei primi în dar,
Cu-al meu surâs.

Un comentariu:

LIVIA BATAIOSU spunea...

Linistea ti-o trimit intr-o ramura de maslin,
Dar divin dat sufletelor nelinistite,
Uita trecutul, nimic nu-i etern,
In zbucium traiesti zile si nopti nesfarsite.