vineri, 2 ianuarie 2009

O nouă zi




A răsărit o nouă zi,
În acordul fulgilor ce-mi oferă,
Amăgirea unei bucurii,
Ce uitasem cum arată.

A răsărit o nouă zi,
Frumoasă ca şi gândul meu,
Ca şi visul care nu m-a părăsit,
Pe care-l voi impărţi cu zăpada.

Întinde-mi o mână,
Trecătorule, ce alene-ţi plimbi,
Paşii, prin albul afânat covor,
Al lacrimilor nor.

Aştept să se deschidă darul meu,
Întârziat de ani,
Dar care mi s-a promis,
Că-l voi primi cândva.

A răsărit o nouă zi,
Un nou început,
Desfac o nouă pungă de speranţe,
Sperând într-un dar la interior,
Câştigător...

Visez alături de atâtea vise,
Sper alături de atâtea speranţe,
Cred, că şi iubirea mea se va aşterne odat'
Precum zăpada, din acestă nesperată zi.

Un comentariu:

LIVIA BATAIOSU spunea...

Sunt inserarea zilei ce tocmai a trecut
Si zorii diminetii ce vor rasari,
Eu sunt amurgul tau ce astazi l-ai dorit
Iar maine…surasu-n roua-mi vei zari.