luni, 29 septembrie 2008

Vine iarna

Într-o dimineaţă,
Într-o zi frumoasă,
Vine-o blândă adiere,
De departe ca să-anunţe,
Iarna mea frumoasă,
Are gând să viziteze.

Când şi unde o să ajungă,
Din-nainte vreau să ştiu,
Să mă ascund într-o surpriză,
Chipu-i, fulg dintr-o ninsoare,
Să-l aştept cu lăcrimioare.

Cineva mi-a spus atuncea,
Fi voi fericit odată,
Când o veste-mi va aduce,
Cum, un răsărit de soare,
Se apropie din fericire,
Inima să-mi lumineze.

Să aştept nu-i cu răbdare,
Sufletul în zbucium sare,
Simt fiori pe tot cuprinsul,
Cum c-ar vrea să de-a p-afară.

Liniştit să stau acum,
Paşii să-i aud prin nea,
Respiraţia-i crivăţ viu,
Ce se-apropie, o ştiu.

Vai, acuma-i chiar aproape,
Silueta ei...nori, zăpadă ceaţă,
Draga mea ! îi sar în faţă,
Iarnă scumpă ai venit !

Niciun comentariu: