joi, 2 octombrie 2008

Aseară, târziu

Aseară, târziu,
Cănd liniştea-a apus,
Şi noaptea mi-a batut în geam,
Am primit un vis, în dar.

M-am lăsat, alunecând vrăjit,
În mreaja somnului tărâm,
Călăuzit de-un înger,cu plete-nvânt
Ce mă-ndemna prin cânt.

Priveşte fulgii, al iernii joc
Şi ai să vezi că-s stele îngheţate de cristal,
Ce la trimit în dar,
Inimi ce-i prinsă in cuşcă de cleştar.

Un sentiment, am să-ţi ofer,
Patruns în taina somnului târziu,
Să-l prinzi în palmă, să-l ascunzi,
În suflet, ori în gând ...

Imaginea lui, să-ţi fie drum,
Atât de lung..cât un sărut,
Ce-i regăsit prin ploaia când desculţ,
Alergai spre inima-ţi dorită.

Aseară, târziu,
Am primit o sărutare,
Când ochii i-am închis zâmbind,
... o clipă te-am văzut râzând.

Mi-e tare drag de vis şi n-aş vrea,
Ca zorile, să-mi fure clipa...îmbrâţişarea ta,
Să mă trezesc cu lacrimi neştiute,
În palmă...pe obraz...

Aseară, târziu,
Am aşteptat ceva,
În întuneric şi în noapte,
Un glas, o adiere...o şoaptă...

Niciun comentariu: