joi, 2 octombrie 2008

Aş vrea să fiu

As vrea sa fiu,
Pomul, ale carui flori vrei vrea sa-mi fii,
Parfumate, colorate, muza a fluturilor,
Tablou viu de frumusete.

As vrea sa fiu
Cerul, in care tu sa-mi fi,
Luna si stele,
Corola ocrotitore a norilor racoare.

As vrea sa fiu,
Tarmul, al carui ocean vei vrea sa-mi fii,
Plin de perle, de smarald culoare,
Cu valurile-ti calde sa ma-mbratisezi.

As vrea sa fiu,
Poiana, in care tu sanziene sa imi fii,
Unduitoare sub a vantului calda-adiere,
Ce-ti transforma roua-n zambet.

Si-as vrea sa fiu,
Nemuritor, pentru tine,
Florile mele,
Norul meu,
Stelele mele,
Oceanul meu,
Sanzienele mele.


As vrea sa fiu,
Pomul, ale carui flori vrei vrea sa-mi fii,
Parfumate, colorate, muza a fluturilor,
Tablou viu de frumusete.

As vrea sa fiu
Cerul, in care tu sa-mi fi,
Luna si stele,
Corola ocrotitore a norilor racoare.

As vrea sa fiu,
Tarmul, al carui ocean vei vrea sa-mi fii,
Plin de perle, de smarald culoare,
Cu valurile-ti calde sa ma-mbratisezi.

As vrea sa fiu,
Poiana, in care tu sanziene sa imi fii,
Unduitoare sub a vantului calda-adiere,
Ce-ti transforma roua-n zambet.

Si-as vrea sa fiu,
Nemuritor, pentru tine,
Florile mele,
Norul meu,
Stelele mele,
Oceanul meu,
Sanzienele mele.

Niciun comentariu: