vineri, 3 octombrie 2008

Luna cerului meu

Uneori, visez, că luna mă ridică la ea,
Iar când ajung acolo,
Eşti chiar tu, iubirea mea,
Ce m-ai salvat.

Îţi mângâi obrazul cald, bătut de soare
Şi nu vorbesc, să-ţi pot auzi răsuflarea,
Care, îmi lipseşte acolo jos,
Pe pământ.

Sărută-mă...sau mai bine,
Te sărut eu,
Aşa cum ştiu să-mi întipăresc eternitatea,
În visul ce-l aştept, mereu.

De ce nu vi cu mine ?
Acolo jos, pe pământ,
Să ne plimbăm, ţinându-ne de mână,
Şti tu... cu ne ţineam în gând, flămânzi de noi.

E toamnă acum, acolo jos,
Şi frunzele-s purtate-n drum, de vânt,
Şi valurile sunt mai înspumate, şi mai sărate,
Chiar de cât lacrimile mele.

Nu-ţi mai dau drumul mâinii,
Nu am să te rog să vi,
Te voi trage după mine, doar,
De cornul Lunii, ca pe-o jucărie de copil.

Acuşi se-arată-n zare cerul zăpezilor,
Şi murmurul colindelor, prind a-se-auzii,
Brazii-şi aşteaptă podoabele promise,
Doar tu să vi.

Acum, e cald şi bine, nu e frig, ca şi la tine,
Şi chiar de-ar fi în noaptea lungă,
Te voi ascunde, lângă mine, lângă suflet,
Să stai, să îţi ofer, căldură.

Îţi e urât aici, pierdută-n veşnica răceală,
Te arăţi doar noaptea, să îmi arăţi că eşti,
Să mă înţepi în mană şi în frunte,
Când să te prind, sau te zăresc, eu îmi doresc.

Sunt egoist şi las pământul fără lună,
Căci doar eu vin până-aici la tine,
Să te rog să fi cu mine,
Sau să fugim, departe, spre niciunde.

Acuşi se face zi,
Hai, mişcă-te, tu umbră,
Înhaţă-mi mbraţul care mi-l întind,
Şi-agaţăte, încolăcindu-te-mi de viaţă.

Eşti liberă să zbori, stăpână eşti peste-nfinitul cer,
Şi tot nu pleci în depărtări,
Căci nu primeşti şi nu auzi un alt suspin,
Decât al meu şi-al meu destin.

De vrei, am să rămân aici şi eu,
Să mă transform în astru,
Si să mă învârt în jurul tău,
Privindu-te ca pe-o statuie de-alabastru.

Hai, lună, lasă jocul pentru muritori,
Noi suntem peste această taină,
Hai să plecăm spre orizonturi noi,
Spre lumi create care ţes, dragostea noastră.

Fără să ştim, sau să vedem,
Ne doar ghidăm, după a inimii bătăi,
Plutim, trăim, murim, visăm...zburăm,
Lăsând în urmă urme şi văpăi.

Un comentariu:

LIVIA BATAIOSU spunea...

de-as fi luna sau o stea/as rataci pe cerul tau